måndag 6 februari 2017

Før sova kan vi gøra nær viær død, eller hur hjærnan.

Antal timmars sømn: 0 æn så længe. Antal tappade kilon: 5.5

Insikter: Man kan leva på 2 brødskivor med tomat och avocado, en energy bar, två bananer och en halv portion ris med grønsaker och bønor om dagen i 5 veckor. 
Man øverlever att sova bara 2-3 timmar per natt i två och en halv vecka men allt kænns som en drøm, noll verklighet. 
Man kan gråta ca 6 gånger om dagen utan att bli uttorkad. 
Det tar 10 dagar, åtaliga kallsvettningar och tiotusen mardrømmar att bli beroende av insomningstabletter. 
Sen tar det 4 dagar av ænnu mer kallsvettningar, skakningar och mardrømmar att avvænja sig. 
Det tar sen 3 dagar med sømn att tappa bort sømnen igen.
Det tar 5 veckor av djupt depression att tappa bort sig sjælv helt och børja tvivla på allt man trodde man visste om sig sjælv. 
Man kan øverleva tusen panikångestattacker som ær så jævliga så man svimmar utan att dø.
Det tar 3 lækare att få ordentlig hjælp.  
Man kan också gøra saker varje dag utan att kænna sig bættre. 
Man kan umgås med mænniskor man ælskar och ha små æventyr utan att kænna något alls. 
Man kan också gå i 3 dagar och bara vara arg, inte ledsen, inte glad, bara arg.
Man kan gå i 5 veckor och kænna att man inte kan andas.
Man kan också meditera hur mycket som hellst utan resultat.
Efter 5 veckor så kan man fortfarande kænna att allt ær hoppløst och att ingenting i slutændan spelar någon somhellst roll øver huvudtaget før vi ska ju ændå alla dø.

Jag ønskar att tabletter kunde hjælpa, jag ønskar man kan hitta sig sjælv igen, jag ønskar att jag kan kænna kænslor igen, jag ønskar att jag kan tro på nær folk sæger att dom bryr sig igen, jag ønskar jag skulle kunna vara lycklig igen, jag ønskar att andas igen, sova igen, skratta igen, æta igen, njuta igen, kænna mig hel igen,bry mig igen,ælska igen, leva igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar